Ännu en gång gör Elgiganten fel mot Amir
2018-03-30 | 18:07 | 0 Kommentarer |
I slutet av december så var Amir på Elgiganten för att köpa en
kamera för 6000 kr men det blev inte som han hade tänkt sig. När
han väl kom hem och skulle öppna kartongen så insåg han att det var
en demolåda som han hade fått vilket resulterade i att lådan var
tom och detta fick Amir att bli riktigt arg. Han berättade detta i
en videblogg och många av hans tittare ansåg att han hade ett
vidrigt beteende då dom tyckte att hans beteende var illa mot dom
som jobbade där när han åkte tillbaka för att få sin kamera. Ni
hittar mitt inlägg om detta HÄR.
Nu har Amir lagt upp en ny videoblogg där han berättar att han åkte
tillbaka till samma Elgiganten för att köpa en ny dator för 22500
kr. Han hade även med sin kompis som skulle köpa en likadan dator
och när dom hade betalat så fick dom sina datorer och hans kompis
Marcel såg då att det inte var likadana datorer.
Han förklarar att han då betalat för två likadana datorer men att
dom fick en som kostade 4 tusen mindre än det dom hade betalat för
datorn men den här gången upptäcktes felet i butiken innan Amir han
åka hem. Den första som försökte hjälpa honom i butiken menade på
att det inte alls var fel dator men sedan kom det en annan ur
personalen som rättade till allt och som enligt Amir var
jättetrevlig och duktig på att lösa problemet.