Det blev ingen podcast för Foki

I april 2014 så gick Foki ut med att hon skulle starta en podcast ihop med sin vän Petter. Hon skrev ut detta i sin blogg och frågade sina läsare vad dom vill att dom ska prata om i podcasten och läsarna hade många förslag.
Men tyvärr så blev det ingen podcast för Foki och Petter och ä idag så ligger det projektet åt sidan och Foki nöjer sig med att besöka andras podcast.
 
Tror ni att Fokis podcast hade varit något som ni hade lyssnat på?