Kissie ville aldrig ha en relation med Erik

Kissie har svarat på några frågor från kommentarerna på hennes blogg och en av frågorna handlar om C och Erik. Kissie berättar att hon och C växte ifrån varandra vilket hon tycker är tråkigt då dom var bästa vänner men att han är en jättefin person. Hon skriver också att det inte är några problem att bo med C utan dom umgås hemma ungefär som dom gjorde när dom var ett par.
Hon skriver också om hur hon aldrig var intresserad av att vara i en relation med Erik utan hon ville bara driva ett roligt instagramkonto.Dock var det Kissie som själv bekräftade för nyheterna att dom var ett par efter att ha flörtat under några månader så varför tror ni att hon gick in i en relation med honom när hon inte ville det?