Alexandra Nilsson har designat hela sin kollektion själv
2020-04-25 | 04:26 | 0 Kommentarer |
@När influencers gjort kollektioner så har det många gånger inte
varit dom som ”gjort” dom. Det har många gånger varit så att
företaget designat produkterna men satt influencerns namn på varan
för att det ska vara dom som ”designat” produkten. Detta görs för
att dom hoppas på att varan ska sälja bättre om någon känd person
designat produkterna.
@Men det är inte alltid det är så och med Alexandras kollektion för
Bubbleroom så är det inte så. Hon förklarar att det är hon som
designat precis allt i hennes kollektion. Det var i Borås på
Bubblerooms kontor som Alexandra åkte flertal gånger för att göra
sin ide till verklighet.
@Hon berättar att först var det design, planering och skisser.
Sedan mailades det en hel del innan proverna kom, efter proverna
kom så var det mer mail kring hennes åsikter om hur dom tagit fram
hennes ide och skisser.
@
@För er som är sugna på att köpa något från hennes kollektion så
såg jag nu att Bubbleroom har 10% rabatt på hela hemsidan. Detta
gäller även på Alexandras kollektion HÄR (ej ett samarbete).
@
@