Andreas fortsätter att försvara Kissie på hennes blogg
2017-07-09 | 22:28 | 0 Kommentarer |
Det blir allt mer vanligt att se Andreas kommentera på Kissies
blogg och han har nu ännu en gång försvarat Kissie bland hennes
kommentarer.
Här nedan ser ni en bild som Kissie lagt upp där någon anser att
det inte är lämpligt att ha en sådan klänning när man har pojkvän.
Hon skriver att hon undrar vad Andreas tycker om detta och
självklart ger han ett svar. Han anser att hon får ha på sig vad
hon vill så länge hon känner sig fin och enligt honom är hon fin
oavsett vad hon har på sig.
Så undrar ni något om vad Andreas tycker så fråga bland Kissies
kommentarer så får ni nog svar.

