Dessie har inte bloggat för att hon haft för mycket jobb
2017-02-17 | 08:03 | 0 Kommentarer |
Efter en lång tystnad så har nu Dessie bloggat och hon berättar
nu varför hon bara gjort ett inlägg på en vecka. Enligt Dessie så
har hon inte haft tid för bloggen eftersom hon haft så mycket jobb,
firat alla hjärtans dag och firat sin sons födelsedag.
En läsare undrar då hur hon kan ha jobbat när hennes blogg är
hennes jobb och den har hon inte jobbat med. Dessie svarar då med
att hon är ensamstående och haft fullt upp med jobb, födelsedag och
alla hjärtans dag. Då undrar läsaren hur hon kan vara ensamstående
och inte hinna blogga när Simon har sonen varannan vecka.
Som vanligt skriver hon även att det händer mycket just nu inom
jobb för henne men ännu en gång skriver hon inte vad.
Tror ni på att Dessie haft så mycket jobb att hon inte hunnit
blogga eller tror ni bara att hon struntar i bloggen?

