Dessie ska flytta
2017-03-19 | 10:42 | 0 Kommentarer |
Som vanligt så stormar det bland kommentarerna inne på Dessies
blogg och ännu en gång går läsarna emot henne kring ursäkterna till
att hon inte uppdaterat bloggen. Dessie uppdaterade inte på 2 dagar
och nu har hon berättat att det beror på att hon var så trött så
hon lade sin mobil i sin kaffekopp men att hon nu köpt sig en ny
mobil.
Hon berättar också att eftersom hon använder internet via mobilen
så har hon inte kunnat uppdatera via datorn när hon stod utan mobil
under 2 dagar. Läsarna tycker att det är konstigt att hon inte har
fast internet hemma då det är hennes jobb att vara uppkopplad på
internet och arbeta med sina sociala medier. Hennes försvar är att
internet hemma i lägenheten stod på Simon och när han flyttade så
skaffade hon inget nytt då hon snart ska flytta till en mindre
lägenhet.
En annan sak är att Dessie skriver att hon är uppkopplad på sociala
medier dygnet runt vilket inte helt går ihop med det hon skrivit
innan. Tidigare har hon skrivit i omgångar att när hon är med sin
son så använder hon inte sociala medier och därför bloggar hon inte
då hon ger 100% till sin son.
Tror ni att Dessie är uppkopplad dyget runt på sociala medier när
hon låter bloggen stå tom flera dagar i rad?



