Dessie tycker att man ska stötta varandra
2017-03-05 | 11:43 | 0 Kommentarer |
Dessie har skrivit ett långt inlägg om att man ska se andras
framgång som en motivation och att man ska stötta varandra. När hon
var yngre så blev hon avundsjuk på andra som lyckades och funderade
på vad dom har som inte hon har men när hon blev äldre började hon
tänka på annat sätt. Hon ser nu istället andras framgång som en
motivation till att även hon kan lyckas och även vågar prova att
lyckas.
Hon tar även upp att det pratas mycket om när hon misslyckas med
ett projekt men ingen pratar om det som hon faktiskt har lyckats
med. Hennes läsare står inte helt på hennes sida angående hennes
inlägg utan dom tycker att hon får skylla sig själv att läsarna är
som dom är mot henne. Vissa ser inte heller att Dessie har lyckats
med någonting utan att hon inte fullföljer projekt och att en del
saker som hon är stolt över är inget att vara stolt över.
Dessie förklarar då att något som är stort för henne som hon känner
sig stolt över kanske inte någon annan ser som något stort men att
det är upp till varje person hur man själv känner. HÄR kan ni
läsa hennes inlägg.
Eftersom det pratas mycket om allt som Dessie misslyckats med så
gör jag en lista här med saker som jag via mina ögon anser är saker
som hon lyckats med via sociala medier
*Hon var med i skönhetstävlingen Miss Universe Sweden där hon kom
ända till finalen
*Var på omslaget av tidningen Nöjesguiden
*Släppte en singel och trots att hon inte gjorde mer musik så
gjorde hon sin singel och musikvideon har idag över 1 miljon
visningar
*Hon var ansiktet utåt för webbshopen Belleshoes där hon även fick
en egen kollektion döpt efter henne
*Hon har fått medverkat i nyhetsmorgon
*Hennes blogg har varit en av Sveriges största bloggar
Anser ni att Dessie misslyckats med allt som hon har gjort?



