Ivyrevel och Kenza svarar inte angående sina kunder
2018-12-11 | 05:08 | 0 Kommentarer |
@För 9 dagar skrev jag ett inlägg ( HÄR) om att kunder från Ivyrevel inte får svar angående deras returer aller köp när dom kontaktar kundtjänst. Jag mailade både kenza och Ivyrevel men nu 9 dagar senare har jag ännu inte fått något svar angående detta. Och trots att många kunder sagt ifrån samt att jag kontaktat dom angående detta så verkar det inte bli någon bättring utan nu har det kommit in ännu fler som klagar och ni ser den senaste kommentaren på deras instagram här nedan.
@
@Undrar hur länge Kenza och Ivyrevel kommer att ignorera det här problemet?
@
@uppdatering: En läsare lämnade en kommentar att Kenza gett svar på detta bland sina kommentarer men hennes svar är lite oklart. Detta eftersom i mitt inlägg för 9 dagar sedan så hade läsare som handlat väntat över en månad på svar vilket nu blir 4 veckor plus 9 dagar seda och black week var inte för över 5 veckor sedan. Så hennes svar kring att det har med black week att göra går liksom inte ihop. Och att ge svar bland kommentarerna och inte svara på mail eller gå ut med den infon på sin blogg/hemsida känns ganska orimlig när folk väntat över en månad på att få svar på sina returer. Läsare har kommenterat detta både på deras instagram och hennes blogg men först nu när det står både här på bloggen och hos Camilla så ger hon ett svar bland sina kommentarer.