Kissie och Andreas har sagt att dom älskar varandra
2017-04-24 | 10:32 | 0 Kommentarer |
I ett av sina senaste inlägg så skriver Kissie att hon både fick
höra samt säga dom tre magiska orden förra veckan. Dom tre magiska
orden är ”Jag älskar dig” och bland kommentarerna så berättar hon
att det är honom hon sagt samt fått höra det ifrån och att dom
träffats i ungefär 2 månader.
Här nedan ser ni även den absolut första vimmelbilden på Kissie och
Andreas ihop.
Hur lång tid tog det för er innan ni sa till eran partner att ni
älskar honom/henne?
Jag kan dela med mig av att jag själv sagt detta till en enda kille
i mitt liv och det är pappan till min son. Han sa det när vi
festade ihop för 7 år sedan och vi var rätt runda under fötterna så
när han sa det slank det ur mig i farten, men kom på mig samtidigt
när jag sa det att jag inte var redo (hade varit ett par i ca 3
månader) så fick fint förklara att jag inte menade det. Dels för
att jag inte var redo men också för att jag inte ville säga dom
orden när jag inte var helt nykter och som tur var så förstod han
🙂
Vill ni att jag gör såhär att jag delar med mig av egna erfarenhet
när jag frågar er frågor ibland eller vill ni att jag ska vara helt
objektiv och inte nämna mina egna erfarenheter och upplevelser
kring saker jag frågar er om?



