Kissie ville aldrig ha en relation med Erik
2017-03-14 | 12:48 | 0 Kommentarer |
Kissie har svarat på några frågor från kommentarerna på hennes
blogg och en av frågorna handlar om C och Erik. Kissie berättar att
hon och C växte ifrån varandra vilket hon tycker är tråkigt då dom
var bästa vänner men att han är en jättefin person. Hon skriver
också att det inte är några problem att bo med C utan dom umgås
hemma ungefär som dom gjorde när dom var ett par.
Hon skriver också om hur hon aldrig var intresserad av att vara i
en relation med Erik utan hon ville bara driva ett roligt
instagramkonto.Dock var det Kissie som själv bekräftade för
nyheterna att dom var ett par efter att ha flörtat under några
månader så varför tror ni att hon gick in i en relation med honom
när hon inte ville det?



