Chris och Silvia används i reklamkampanj för otrohet

Prinsessan Madeleine och Chris O’Neill hade hoppats på lite lugn och ro under den rådande graviditeten. Men då blåste en ny storm upp. Nu utnyttjas nämligen Chris ansikte i en reklamkampanj för en svensk otrohetssajt.

Stoppa PressarnaFå obegränsad tillgång till allt:Få obegränsad tillgång:

Ishana Amiri

| 2013-11-06 kl 09:06 |

ProvaPremium

När boken ”Carl XVI Gustaf – Den motvillige monarken” släpptes häromåret avslöjade Camilla Henemark, 49, att hon haft en affär med kungen. Nu cirkulerar ordet ”otrohet” i kungliga sammanhang igen.

Det är den svenska otrohetssajten Victoria Milan som dragit igång karusellen. I sin senaste reklamkampanj används bilder på drottning Silvia, 69, och Chris O’Neill, 39, med en text intill som lyder: ”Chris, begå inte samma misstag som min man. Använd Victoria Milan för en diskret affär”, skriver Se & Hör.

Bild 1 av 4otrohet1 3 - Stoppa Pressarna

Madeleine är upprörd över Victoria Milans senaste reklamkampanj.
Bild 2 av 4otrohet4 1 - Stoppa Pressarna

Även drottning Silvia är ofrivilligt med i kampanjen.
Bild 3 av 4otrohet6 1 - Stoppa Pressarna

Dominika Peczynski är svensk VD för Victoria Milan.
Bild 4 av 4otrohet5 1 - Stoppa Pressarna

Nu tar Camilla Henemark till orda igen och berättar om sexet med kung Carl Gustaf. Hon har fått betalt.

Tidningar, utomhusbolag och tv har tagit ställning och nekar Victoria Milan reklamutrymme. Istället cirkulerar sajtens egna reklambilar runt om i huvudstaden.