Läsarna ger sig på Blondinbella

Blondinbella har lagt upp en video på sin blogg där hon berättar om en favoritbok som hon har.

I videon berättar hon att hon beställer alla saker som händer som är bra och det gör hon genom att tänka att tex att hennes barn kommer bli friskt och sedan tänker hon att så ska det bli.

Dock tycker en del läsare att hennes video är osm ett hån mot alla dom som har sjuka barn eller som misslyckats här i livet.

Vad har ni för tankar kring detta tycker ni Blondinbellas video är som ett hån?