
Dominikas fula bluff i ”Spelet” – lurade tittarna och deltagarna
När Dominika Peczynski, 55, lämnade SVT-satsningen ”Spelet” gjorde hon det under dramatiska omständigheter. I programmet framstod hon som plötsligt sjuk, med feber, frossa och kraftig trötthet. Deltagarna uttryckte oro, produktionen agerade skyndsamt – och beslutet att lämna tävlingen presenterades som ofrånkomligt. Nu berättar Dominika Peczynski i en intervju med Hänt…
Läs vidare







