
Ola Rapaces bloggattack: ”Svenskar är lögnare”
Det var på onsdagen förra veckan som Ola, 42, började blogga på bloggportalen Finest, skriver Expressen. Skådespelarens första inlägg har rubriken ”Svenskar är värdelösa lögnare”. – Det är det största mysteriet med det här landet. En nation som konsekvent förtrycker ärlighet, hånar uppriktighet, premierar dubbelmoral och hyllar hyckleri, borde väl…
Läs vidare