Nu är Paow tillbaka på bloggen och hon skriver om mobbing
2017-03-26 | 06:32 | 0 Kommentarer |
Efter nästan 2 månader med knappt någon uppdatering så är nu
Paow tillbaka på bloggen och har redan lagt upp 5 inlägg (plus 2
reklaminlägg) på 2 dagar.
En sak som hon valt att ta upp i bloggen är mobbing som pågår i PH,
Ung och bortskämd samt Ex on the beach. Paow förklarar att när hon
skriver något om någons beteende (hon menar det HÄR inlägget) så är det inte
mobbing utan för henne så är mobbing utfrysning samt elaka och
hårda ord.
Dock erkänner hon att det fanns mobbing även när hon varm ed i PH
men att det är mycket värre nu och hon är glad att det inte är nu
som hon är med i PH.

