Paula får kritik för att hon vill testa c9
2016-12-27 | 22:35 | 0 Kommentarer |
Idag har Paula frågat sina läsare vad dom tycker om c9 som är en
bantnings/detoxmetod som man gör under 9 dagar.
Under dessa 9 dagar så ska man följa deras lista på vad man ska
äta/dricka och hur man ska träna ihop med deras produkter, Många
använder denna produkt för att detoxa kroppen medans andra
använder denna produkt för att gå ner i vikt.
Dock tycker inte Paulas alla läsare att detta är en bra ide och
utöver detta så kan ni läsa en artikel på expressen ( HÄR) där det står om hur farlig
denna produkt är för levern på grund av Aloe Veran.
Någon tycker att det är sjukt att Paula förespråkar träning, bra
hällsosam livsstil samtidigt som hon nu funderar på att svälta sig
själv under 9 dagar trots att hon inte ens tror på c9. En annan
tycker att hon inte ska svälta sig framför sina barn utan istället
detoxa kroppen med att äta och dricka bättre mat.
Varför Paula vill göra detta är konstigt då det enligt uppgifter
inte är en detox som Paula är ute efter, c9 ska enligt hemsidan
vara till för dom som vill gå ner i vikt, öka energi och välmående
samt bli inspirerad för bättre kost och tränning vilket Paula redan
verkar ha väldigt bra koll på.
Vad tycker ni om c9?



