Så har Laila utnyttjat skilsmässan till sin egen fördel
Strategiskt utplacerade smycken i hus-annons, promotion för sitt
eget vin och deltagande i direktsänd TV. Laila Bagge har knappast
legat på latsidan under den pågående skilsmässan från Niclas
Wahlgren.
– Vad Laila än har gjort så har det handlat om business, säger en
insatt källa.
Stoppa Pressarna
| 2014-11-25 kl 13:21 |
På tisdagen stod det klart att Laila Bagges, 41, och Niclas Wahlgrens, 49, gemensamma villa på Lidingö sålts för mer än de begärda 13,9 miljoner kronorna.
Huset har legat ute för försäljning i två veckor, och har sedan annonsen publicerades fått en hel del människor att höja på ögonbrynen. På flera av bilderna från huset låg nämligen en rad smycken från Lailas eget märke utplacerade.
En källa med god insyn i parets separation berättar för Hänt
Extra att Niclas nu gråter sig till sömns varje natt, både för att
han är ledsen över separationen, men också för att han är besviken
över att Laila drar nytta av situationen genom att promota sig
själv och sina företag:
– Hon gör allt för att sälja.
Trots att det bara gått två veckor sedan paret meddelat sin separation har Laila kört på i samma tempo som vanligt, till skillnad från Niclas som tog en välbehövd paus från sitt jobb på radio. Laila har bland annat hunnit gästprogramleda i radio, varit konferencier på en bröllopsmässa, promota sitt eget vin på Stockholsmässan och suttit i två direktsända ”Idol”-program där hon ersatt vigselringen med ringar från sitt eget märke.
– Vad Laila än gjort så har det handlat om business! Är det inte ett bröllop så är det en ring. Och nu det här med Hemnet-annonsen…