Therese Lindgrens kravlista för samarbeten hyllas

I tisdags var det dags för Influencer Marketing Summit att hålla i en tävling för första gången. I tisdags var det dagen då Influenc Award var igång för första gången och det var människor som gjort skillnad under 2021 – 2022 som var nominerade.

I tävlingen fanns det 10 kategorier och här nedan ser ni dom samt alla som var nominerade.

 

Årets Influencer

  • Carl Hedin
  • Therese Lindgren
  • Mauri Hermundsson

 

Årets nykomling

Årets influencer på TikTok

Årets influencer på instagram

Årets influencer på youtube

Årets influencer marketing-initiativ

  • Philippa Parnevik & Skin plan
  • Therese Lindgren kravlista på samarbetspartners
  • Svart historia

Årets influencer partnership – Liveshopping

*Showroom

*Arken Zoo

*Pure Female

*Kjell & Co

 

Årets byrå

Inga namn syns längre

 

Årets kampanj

Inga namn syns längre

 

Årets kund

Inga namn syns längre

 

Therese Lindgren brukar aldrig gå utan vinster ur sådana här tävlingar och inte den här gången heller. Hon tog hem vinster både som Årets influencer och  Årets marketing – initiativ.

Såhär löd anledningen till att hon vann i sina kategorier.

 

Årets influencer:

“År efter år är den här profilen högaktuell, snabb på att både skapa och följa globala trender, jobbar aktivt för att bidra till en bättre värld varesig det är att prata om psykisk ohälsa, djurens rättigheter eller miljöfrågor.

Årets influencer fortsätter att utmärka sig och gör verkligen skillnad.”

 

Årets influencer marketing – initiativ:

“Profilen har inte bara identifierat ett problem men även vågat ifrågasätta och ställa krav. Hennes initiativ har hyllats av många och hunnit påverka flera makthavare i branschen.

Det handlar om en kravlista som varumärken måste följa om ett samarbete ska inledas med profilen, och hon hoppas att fler influencers följer hennes spår. Med det här initiativet vill hon minska många modeföretags negativa klimatpåverkan och dåliga fabriksvilkor.”

 

Faksimil: instagram/nofuzz.media

Lämna ett svar