- Senaste nytt från kändispressen

Annica Englund skriver att Marcelo vinner 500 tusen i PH

<<< Tillbaka

Annica Englund skriver att Marcelo vinner 500 tusen i PH

Body: 

Ni som följer Annica Englund vet hur nära vän hon var med en tjej som heter Xenia. Man kunde se henne på Annicas sociala medier i stort sett varje dag under flera månader, men en dag så fanns hon inte kvar. Många ville veta vad som hände medans andra bara antog att Annica valt bort sin vän för sin karriär.

Men trots alla frågor har Annica endast svarat att hon inte kommer sitta och skriva om Xenias liv eller hur hon känner osv. Men nu har hon haft en frågestund och Annica berättar ännu en gång att hon inte har rätten att prata om hennes liv, men hon berättar att dom inte är osams men att dom hade mycket åt varsitt håll och en del saker hände privat men att dom är båda lyckliga. Sen tar hon upp lite saker om Marcelo som tex att hon undrar om hon får tillbaka sina pengar nu när han vinner 500 tusen.

Här kommer alla frågor och svar från Annicas frågestund.


Fråga: Har du någon kontakt med Nina Glimsell?

Svar:
Hade det förut när hon hade det lite tufft för jag visste vad hon gick igenom. Men inte längre på samma sätt. Hoppas dock att hon mår bra för hon är en fin tjej.


Fråga: Tips på vad man kan skriva i sin tinder bio?

Svar:
Det beror på vad du vill. Vill du ha något seriöst, var tydlig med det! Vill du bara ha kul så ha en ruggigt jäkla snygg bild, namn och ålder. Det räcker! Kanske din insta om du vill att hen ska få se mer av dig. Och våga ta för dig om en snygging dyker upp.


Fråga: Vad saknar du mest med Sverige just nu?

Svar
: workoutsverige, mina vänner, familj, svenskt godis, möjligheten att kunna vara mer spontan. Och även hur mycket lättare det var med jobb, tex ta bilder till mina kanaler.


Fråga: Kan du inte visa din kille tror dom flesta redan vet vem det är han är ju inte helt okänd.

Svar:
Jag är medveten om att de flesta vet och det är ju lite svårt att hålla allt helt utanför kanalerna eftersom mitt liv är här just nu pga honom. Men han är inte mitt jobb, mina sociala medier är det och dom två vill jag hålla isär så gott jag kan. Det är rätt skönt när vi umgås för det blir verkligen så tydligt för mig då att jag inte är i jobb-mode


Fråga: Vad hände med er vänskap? Tänker på Xenia.

Svar:
Jag har ju inte rätten att prata om hennes liv i mina kanaler. Men det jag kan säga är att vi har inget agg mot varandra. Vi båda hade mycket på varsitt håll, det hände en del privat men vi båda är lyckliga.


Fråga: Bra openlines till killar?

Svar
: Det beror på vad du vill. Det första jag skickade till min kille var denna emoji ( gick inte att lägga in den tyvärr). Enligt mig är det en flörtgubbe, tänk er typ "ey how you doing". Han tolkade den dock som "vem tror du att du är" typ haha. Men det funkade ju. Men tycker du någon är snygg: gå fram till personen och säg "måste bara säga att du är fett snygg" vänd på klacken och gå. Tro mig, den funkar.


Fråga: Har du/ och din sambo gått i tankarna på att skaffa en hund till?

Svar:
Nej det blir lite svårt när vi reser mellan Sverige och Kanada. Och sedan är det svårare med hundvakt om man har två.


Fråga: Bästa samt sämsta med din kille?

Svar:
Bästa: Han är otroligt omtänksam. En väldigt bra lyssnare och är förstående. Han får mig också att känna mig sedd och speciell. Sämsta: Har nog aldrig träffat någon som är mer envis. Det går liksom inte att köra över honom. Sedan kan han vara tjurig om han sovit dåligt men efter en kopp kaffe är han återställd.


Fråga: Har du något speciell visum eller kan man flytta till Kanada utan?

Svar:
Man måste ha ett speciellt visum. Man kan skaffa ETA och då får du vara här i 3 månader. Men mitt visum/work permit gör att jag kan stanna lika länge som min kille.


Fråga: Vad är det bästa med Kanada?

Svar:
Naturen. Det är sol varje dag från 8-18. Människorna är så otroligt trevliga och ingen stress.


Fråga: Ångrar du att du flyttade till Kanada?

Svar:
Nej! Klart jag känner att det är lite svårare än jag trodde men jag väljer att försöka hitta vägarna så det fungerar då jag verkligen vill vara med min kille.


Fråga: Visste du och din kille vem ni var innan ni sågs med tanke på att ni båda är offentliga personer?

Svar:
Jag hade ingen aning om vem han var. Visste han spelade hockey vilket gjorde att jag först inte var så taggad haha! Fördomar, fördomar.... Men hade liksom ingen aning om vart eller på vilken nivå. Är liksom inte insatt i den sporten. Dock tror jag han hade lite koll faktiskt.


Fråga: Träffades du och din kille via tinder?

Svar
: Nej vi snackade på insta och sedan sågs vi på Mr French, drog till Wall och sedan var bollen i rullning.


Fråga: Vad jobbar du med?

Svar:
Musik och sociala medier


Fråga: Vad är det bästa med ditt liv?

Svar:
Att jag känner mig så trygg i mig själv.


Fråga: Är varor som tex mat, möbler, smink dyrare eller billigare i Kanada jämfört med Sverige?

Svar
: Det är typ samma. Men sedan vill min sambo bara handla på en ekologisk mataffär hela tiden vilket gör att maten blir mycket dyrare. Jag är lite mer "vi åker till en mataffär som är lite roligare". Där gott godis finns och inte raw choklad liksom. Sedan är inredningen inte ens nära i klass med Sverige. Alltså önskar att typ vasahem och sleepo fanns här. Smink är ganska billigt.


Fråga: Kommer du varna andra tjejer som dejtar ditt ex?

Svar:
Alltså jag kan väl säga såhär. Har dom sett vad jag och andra gått igenom samt vad som visas på tv och fortfarande vill vara en del av det där. Så sponsrar jag gärna terapitimmar till dom innan skadan är skedd.


Fråga: Vilka är dom största fördelarna med att bo i Kanada?

Svar:
Sverige och Kanada är otroligt bra länder. Lika men ändå så olika. Här är dock människorna mycket trevligare men för mig så är Sverige bättre rent jobbmässigt. Så att ha möjligheten att bo i två länder är ju fantastiskt. Sedan att utveckla språket. Det är sjukt hur snabbt man kommer in i det, jag drömmer till och med på engelska numera.


Fråga: Kände du att du var självständig singel och inte beroende av någon annan?

Svar:
Ja! Egentligen var jag det redan innan då det var jag som skötte allt. Men det blev så tydligt och ett skönt jäkla kvitto på det när jag blev singel.


Fråga: Saknar du Östersund något?

Svar
: Nej inte alls. Däremot kan jag få lite flash backs från när jag var yngre som jag känner lite "kan jag spola tillbaka tiden och få uppleva det här igen". Det enda som jag saknar där är ju såklart min familj.


Fråga: Har du och din kille sett senaste säsongen av PH?

Svar:
Nej och det är inget jag tänker göra heller. Många DMar mig och av det jag hört så måste jag bara säga att jag tycker det är tragiskt. Visst, vi alla vill olika saker i livet och det är en persons högsta önskan att få vara med där, "bocka av" så många för att slå PH-rekord då är det så.  Men sedan tycker jag att det är ännu mer tragiskt att det finns tjejer som faller för sådant. Och det här är något som bör uppmärksammas mer så det kan bli en förändring för det är förjävligt. Men jag känner verkligen att jag hittat så rätt i livet. jag är så lycklig. Varför ska jag få bli påmind om något som jag lämnade av en anledning. Det enda som intresserar mig är om han tänker betala tillbaka mina pengar nu när han vinner 500k


Fråga: Hur ser du på om din sambo skulle gilla bilder på andra tjejer på insta plötsligt?

Svar:
Couldnt care less. Han är med mig av en anledning och jag kommer inte gå runt och oroa mig över sådant. Sedan är vi väldigt öppna om sådana saker och skulle det vara något pratar vi omd et.


Fråga: Hur många år skiljer det på dig och din kille? Och är det något du tänker på i ert förhållande?

Svar:
4 år, 4 månader och 19 veckor. Jag var lite nojig över det när han berättade hur gammal han var. Trodde det skulle vara ett problem men den här killen är bra mycket mer mogen än vad jag är. Tror det har att göra med att han flyttade till USA när han fyllde 18 pga hockeyn och har liksom klarat sig själv. Då växer man jäkligt fort som människa.


Fråga: Vilken är din bästa egenskap?

Svar:
Jag är väldigt driven och är snabb på så sätt att kommer jag på en dak jag vill göra så sätter jag igång i samma sekund typ. Kan liksom inte sova på saken.

 

 

Bild 1: 
comments powered by Disqus

Senaste från Svenska Bloggare

Margaux Dietz nya kärlek

6 juli, 2020 | 21:58

Det är inte bara Isabella som hittat en ny kärlek mitt i allt det jobbiga som hänt 2020, utan även Margaux Dietz har funnit kärleken.

Hon är numera ett par med Emil Ingemarsson, en kille som både Margaux och Viktor Frisk umgåtts flitigt med. Viktor och Emil är väldigt nära vänner och efter att Viktor och Margaux blev otroligt nära vänner så började dom alla 3 att umgås.

Det var Emil som lade upp en bild på sin story där man ser att han kysser Margaux, dock har ingen av dom velat kommenterat detta ännu. Men i Margaux senaste videovlogg som ni kan se här nedan så får vi se mer av Emil och man får även se när dom pussas i slutet av videon.

 

Ett stort grattis till det nya paret

Isabella och Paul planerade allt i detalj

6 juli, 2020 | 21:31

Ingenting är spontant när det gäller Isabella, allt planeras in i minsta detalj för att ge så mycket publicitet som möjligt. Så har det varit med hennes tidigare pojkvänner och så var det nu även med Paul.

Först skriver Isabella att hon träffat någon sedan en tid tillbaka och att hon är kär, hon förklarar att vi snart kommer få veta vem det är. Det går bara ett par dagar sedan har Isabella informerat nyheterna om vem hennes nya kärlek är.

Utöver detta så har hon och Paul beslutat att han ska uppdatera sitt tidigare dåligt uppdaterade instagramkonto med massor av bilder. Dels för att hennes läsare/följare ska få se vem han är och hur han ser ut, men antagligen också för att ge honom följare.

Såhär såg hans uppdatering på instagram ut:

13 juni 2017 - 2 bilder

19 juni 2017 - 1 bild

30 juli 2017 - 1 bild

6 juni 2018 - 1 bild

8 juni 2019 - 1 bild

2 juli 2019 - 1 bild

28 juni 2020 - 7 bilder

1 juli 2020 - 7 bilder

2 juli 2020 - 12 bilder

4 juli 2020 - 1 bild

 

Att det kom upp 7 bilder dagen innan Isabella gick ut med vem hennes nya kärlek är väl planerat. Även dom 12 bilderna som kom upp samma dag hon länkade honom hör också till planen för sedan har uppdateringen avtagit rejält. Det var även någon som kommenterade hans instagram och frågade varför han slänger upp så många bilder från ingenstans när han knappt uppdaterat kontot på flera år.

 

Tror ni Isabella försöker hjälpa honom att nå ut med sin konst?

Paow vill ha barn

6 juli, 2020 | 21:14

Redan när Paow var ihop med Lance så pratade hon om att hon kände ett sug efter att få bli mamma en dag. Hon och Lance planerade att skaffa barn 1 till 2 år efter att dom hade blivit ihop, men paret gjorde slut långt innan den tiden gått förbi.

När dom var ihop och hade kommit hem från Thailand så skämtade Paow om att hon kanske var med barn då hon slarvat med sina piller. Lance sa då att i så fall skulle dom behålla barnet, många av hennes följare blev sedan glada över att få veta att Paow inte var gravid.

Nu har Paow ännu en gång gått ut med att hon vill bli mamma i framtiden, detta trots att hon inte tycker om små barn så mycket. Men hon antar att det blir annorlunda när det är ens eget barm.

 

 

Therese Lindgren kommer inte längre att släppa sin kollektion med trosor

4 juli, 2020 | 22:15

Förra året så gick Therese ut med att hon tyckte att det inte fanns trosor som funkade för kvinnor på rätt sätt. Hon ansåg att dom var för smala, sömar på fel platser, för obekväma osv, därför valde hon att söka sig efter ett företag som ville skapa hennes design av trosor som ska vara kvinnliga och bekväma.

Hon hittade ett företag och allt drog igång och hon såg verkligen fram emot att få släppa sin egen kollektion med underkläder. Men nu berättar hon på sin instastory att hon är ledsen att berätta att det inte kommer bli någon kollektion.

Anledningen var för att hon och företaget hade helt olika bilder om hur resultatet skulle bli. Och eftersom dom inte hade samma syn på detta så valde dom att avbryta sitt samarbete, hon tycker detta är tråkigt men hon ville att allt skulle kännas helt 100 rätt för att det skulle bli bra.

 

Vi får hoppas att hon hittar något nytt företag som vill skapa hennes vision om en bra trosa för kvinnor.

Therese Lindgrens medverkan i Sommarprat i P1

3 juli, 2020 | 22:29

Igår kom avsnittet ut som många längtat efter, nämligen Therese Lindgrens sommarprat i P1.

Hon hyllas starkt för sitt sommarprat då många tycker att hon öppnade upp sig på ett sätt hon aldrig gjort innan. Hon berättar om en sida av henne som inte många vet om, nämligen hennes mående. Det var 2011 som Therese gick in i väggen och fick svår utmattning.

Det måendet fick hon jobba med under 2 års tid och idag mår hon så bra som man kan må efter att ha lidit av utmattning. Men nu har hennes mående hamnat på en helt annan sida av henne då hon är orolig för allt.

Hon är rädd för allt hemskt som kan hända och hon är livrädd för att något ska hända någon hon älskar. Hon väcker Anders mitt i natten för att se så att han lever, hon tänker varje timme på att hon kan bli sjuk. Therese berättar att hon även tänkt tanken på att flytta så att hon bor 5 min ifrån Stockholms största sjukhus bara för att vara nära till akuten.

Hon känner oro ständigt och den oron hon har är bland den värsta man kan ha, för den tar aldrig slut. Detta eftersom hon oroar sig för något som inte hänt och kanske aldrig kommer hända, den oron går aldrig att få bort eftersom oron för saker som aldrig hänt inte går att lösas.

När hon blev sjuk 2011 så fick hon 5 olika diagnoser men det hon känner idag är något helt annat, hon har tvångstankar, andnöd, hjärtklappning, svettningar mm. Hon lider av panikångest och får ofta panikångestattacker.

Therese berättar också om den hemska händelsen där hon blev våldtagen av sin kompis, som så många andra så valde hon att lägga skulden på sig själv istället för att gå till polisen. 2013 när hon började må bättre så startade hon sin youtubekanal och sedan har allt gått fort.

Hennes karriär gick rakt upp vilket hon inte alls hade räknat med, men hon gick från en video 2013 till att idag 2020 ha över 1 miljon prenumeranter, blivit utsedd till årets mäktigaste i sociala medier.

 

Detta är en liten del av allt som Therese berättar i sitt sommarprat, och om du är intresserad av  psykisk ohälsa så tycker jag att ni absolut ska lyssna på hennes avsnitt.

HÄR hittar ni hennes sommarprat.

 

Senaste från På Löpet

Blondinbellas öppna sågning av "Sugardaddy-Erik"

Nu har hon gått vidare – med råge.
Blondinbella sågar ex-pojkvännen.
”Sugardaddy-Erik” får en syrlig pik av den nyförälskade entreprenören.

onsdag 8 juli 2020